
Obetaven začetek Yukija Tsunode v novi vlogi pri Red Bullu
Na uvodnem prostem treningu pred Veliko nagrado Japonske v Suzuki je japonski dirkač Yuki Tsunoda prikazal spodbudno predstavo ob svojem debiju v članski ekipi Red Bulla. Po zgolj dveh dirkah sezone je zamenjal Liama Lawsona in dosegel šesti najhitrejši čas – le 0,107 sekunde počasneje od moštvenega kolega in večkratnega svetovnega prvaka Maxa Verstappna.
McLaren z Norrisom na vrhu, Red Bull zaostaja
Najhitrejši čas treninga je postavil Lando Norris (McLaren), ki je bil 0,163 sekunde hitrejši od Georga Russlla v Mercedesu. Ferrari je z Leclercom in Hamiltonom (ki vozi za Mercedes) zasedel tretje in četrto mesto. Verstappen in Tsunoda sta bila peti oziroma šesti, medtem ko je Fernando Alonso (Aston Martin) končal sedmi.
Tsunodino prilagajanje in zrelost v kokpitu
Tsunoda je imel nekaj težav med prilagajanjem na nov dirkalnik. Na stezi Degner One je zapeljal na robnik, dvakrat zdrsnil na lasnici in močno stresel volan na izhodu iz zadnje šikane. Kljub tem trenutkom je ohranil nadzor nad vozilom in pokazal zrel pristop.
Ob obvestilu inženirja, da za Russllom zaostaja 0,3 sekunde, je Tsunoda mirno odvrnil: “Osredotočimo se nase. Ne potrebujem veliko primerjalnih časov.” Po koncu seanse je še dodal: “Zanimiv dirkalnik na stezi. Dobra seja.”
Norris postavil hitri čas po napaki
Norris je na srednje trdi zmesi naredil nekaj napak, prav tako je pokvaril prvi poizkus na mehkih gumah, ko je zaradi zdrsa v šikani zapeljal v pesek. Vendar mu je v naslednjem krogu uspelo postaviti najhitrejši čas in prehiteti Russlla.
Moštveni kolega Oscar Piastri ni uspel izkoristiti mehkih gum in je končal šele na 15. mestu.
Ferrari in Red Bull še iščeta tempo
Čeprav sta bila Leclerc in Hamilton tretji in četrti, sta bila njuna zaostanka za Norrisom precejšnja – Leclerc 0,416 sekunde, Hamilton pa le 0,086 sekunde za njim. Verstappen je bil 0,516 sekunde počasnejši in se je pritoževal, da se dirkalnik “čudno obnaša” in “preveč zvija”.
Gneča v drugi polovici deseterice
Fernando Alonso je bil le 0,05 sekunde za Tsunodo, medtem ko je Isack Hadjar v dirkalniku Racing Bull zaostal le 0,003 sekunde za Alonsom. Andrea Kimi Antonelli (Mercedes) je bil deveti, sledil pa mu je Carlos Sainz v Williamsu in njegov moštveni kolega Alex Albon.
Antonelli in Albon sta imela skoraj identični zdrs na lasnici, oba sta blokirala prednje pnevmatike in zapeljala v pesek, nato pa se varno vrnila na stezo.
Lawsonov povratek in borba za samozavest
Liam Lawson, ki je bil po slabem začetku sezone zamenjan, se je tokrat vrnil v ekipo Racing Bulls in postavil 13. čas – 0,311 sekunde za Hadjarjem. Red Bull je svojo odločitev o zamenjavi utemeljil z izgubo samozavesti pri Lawonu.
Vznemirljivo dogajanje na prvem treningu pred Veliko nagrado Japonske je znova opozorilo na intenzivno sezono F1, kjer ekipe kot McLaren F1 in Red Bull bijejo tesne bitke za vodilna mesta. Če spremljate najnovejše F1 news, vas bo gotovo zanimal tudi F1 schedule, ki postaja vse bolj natrpan, z novo razporeditvijo dirk v sklopu F1 calendar 2025. Trenutno stanje dirkačev si lahko ogledate na uradni F1 standings, medtem ko najnovejši F1 results in poglobljene F1 technical analize pomagajo razumeti, zakaj določene ekipe dominirajo.
Za navdušence nad hitrostjo in strategijo pa je zanimiva tudi povezava med dirkami Formule 1 in svetom zabave, kot je F1 Casino, kjer lahko ljubitelji hitrosti in adrenalina izkusijo športno vzdušje tudi v virtualnem svetu. Mnogi igralci se zanašajo na Online Casino platforme, ki ponujajo različne F1-tematske igre in promocije v povezavi z aktualnim F1 2025 koledarjem. Takšni kazinoji pogosto vključujejo posebne dogodke ob večjih nagradah, kot je Suzuka, s posebnimi bonusi za tiste, ki spremljajo F1 calendar v realnem času.
Poleg tega pa športni navdušenci v Sloveniji vse bolj pogosto združujejo ljubezen do hitrosti z drugimi športi, kot so Stave Nogomet. Na mnogih platformah za športne stave je poleg dirk F1 2025 calendar mogoče staviti tudi na nogometna tekmovanja, kar dodatno povečuje zanimanje za kombinirane stave. Tisti, ki sledijo F1 standings, si tako lahko pripravijo celostno strategijo, ne le za dirkališča, temveč tudi za športna igrišča po Evropi in svetu.