Piastri napoveduje napet boj za pole position v Španiji

Domovská stránka » Piastri napoveduje napet boj za pole position v Španiji

Oscar Piastri, vodilni v svetovnem prvenstvu Formule 1, pričakuje “zelo tesen boj” za najboljši štartni položaj na VN Španije. Po petkovem prostem treningu, kjer je postavil najhitrejši čas, je Avstralec iz ekipe McLaren izrazil previden optimizem. Za seboj je pustil Georga Russella (Mercedes) z 0,286 sekunde prednosti, medtem ko sta Max Verstappen (Red Bull) in Lando Norris (prav tako McLaren) dosegla enak čas – 0,024 sekunde za Russellom – a je Verstappen uvrščen višje, ker je svoj čas postavil prej.

Piastri je po koncu dneva dejal: “Dan je bil malo razgiban, a smo ga končali pozitivno. Verstappen je bil zelo hiter, tudi Ferrari in Mercedes so pokazali moč. Jutri nas čaka tesen boj.”

Nova pravila in različna pričakovanja

Ta konec tedna je bila uvedena nova tehnična sprememba, ki omejuje fleksibilnost prednjega krilca, a Verstappen ocenjuje, da to ni bistveno spremenilo razmerij moči: “Pričakoval sem, da ne bo velike razlike.” Britanec Norris, sveži zmagovalec iz Monaka, je povedal, da se je bolje počutil v prvi vadbeni vožnji in da še išče optimalne nastavitve.

Ferrari in Red Bull sta upala, da bo nova regulativa bolj vplivala na McLaren, a slednji vztraja, da bo vpliv minimalen. Charles Leclerc (Ferrari) je bil peti, s pol sekunde zaostanka, Lewis Hamilton pa šele enajsti, 0,234 sekunde za Leclercom. Hamilton je prek radijske zveze sporočil, da je njegov dirkalnik “nevozljiv”.

Zakulisje: zakaj je prednje krilce v središču pozornosti?

Nova pravila, ki jih je uvedla FIA, skušajo omejiti uporabo fleksibilnosti prednjih krilc za aerodinamične prednosti. Ekipe so dolgo izkoriščale učinek, kjer se krilce ob visokih hitrostih “umakne” in zmanjša zračni upor, nato pa se v ovinkih zopet vrne v agresivnejši položaj za več oprijema.

Ta taktika je bila še posebej koristna za uravnoteženje bolidov nove generacije (od leta 2022), ki temeljijo na podtlačni aerodinamiki in imajo težave z neravnovesjem med počasnimi in hitrimi ovinki. McLaren in Mercedes naj bi bila pionirja te tehnologije, a ostaja vprašanje, ali bodo strožja pravila resnično vplivala na njihove predstave.

Medtem ko se temperatura v Barceloni približuje 30 stopinjam Celzija, bi lahko McLarnova prednost v upravljanju zadnjih pnevmatik igrala ključno vlogo v nedeljski dirki. Vse kaže, da nas čaka še en razburljiv konec tedna v Formuli 1.

Vročina VN Španije ni prinesla le izjemnih časov Piastrija in ekipe McLaren F1, temveč je tudi močno razburkala navijaško sceno in zanimanje za F1 stave ter napovedi. Dirkači, kot sta Max Verstappen in Lando Norris, so pokazali, da bo boj za prvenstvo še kako napet. S prihajajočimi dirkami po F1 calendar 2025 se večina ljubiteljev dirk zanima tako za F1 schedule, kot tudi za najnovejše F1 results in F1 standings, ki se hitro spreminjajo iz vikenda v vikend.

Za ljubitelje stav je ta sezona Formule 1 izjemno razgibana. Z Športne Stave V Živo lahko uporabniki spremljajo napete trenutke neposredno med kvalifikacijami ali dirko ter istočasno oddajo svoje stave na favorita, ne glede na to, ali je to McLaren F1, Red Bull ali Ferrari. Nova tehnična pravila, povezana z F1 technical vidiki, so spremenila dinamiko ekip, kar odpira dodatne možnosti za bolj tvegane stave z višjimi kvotami. Vse bolj priljubljene pa so tudi Bitcoin stave, saj ponujajo anonimnost in hitrejše transakcije.

Posebna pozornost pa gre tudi segmentu, ki združuje zabavo in dirke – F1 casino tematike, ki jih ponujajo nekateri Online Casino ponudniki. Gre za tematske igralne avtomate, bonus ponudbe ob vikendih Formule 1 in promocije, povezane z dirkami. Slednje še dodatno krepi povezanost med svetom hitrosti in spletne zabave. Ob vsem tem ne smemo pozabiti slediti najnovejšim F1 news, saj ti vplivajo tako na stave kot na strategijo vlaganja v bonus promocije.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja